Regulamin Serwisu oraz świadczenia usługi Newslettera 

Informujemy, że Strona www to miejsce w sieci stworzone z myślą o udostępnieniu materiałów podcastowych (Podcastów) na kanale YouTube, czy Spotify o nazwie „o e-commerce z Ewą Wysocką”. Pomysłodawczynią oraz autorem bloga jest Ewa Wysocka. W materiałach podcastowych występują również goście zapraszani przez Pomysłodawczynię, którzy współtworzą materiały podcastowe. 

Naszym głównym celem jest:

  1. promowanie podcastu na stronie www.youtube.com/@oecommerce oraz www.open.spotify.com oraz www.oecommerce.pl oraz informacji o tematyce e-commerce 
  2. udostępnianie podcastu poprzez zamieszczanie linków do stron internetowych na których można zapoznać się z ich treścią,
  3. zbieranie zapisów na Newsletter,
  4. wysyłanie Newslettera.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki korzystania ze strony internetowej www.oecommerce.pl oraz świadczenia usługi Newsletter przez Tribe47 prosta spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001013329, NIP: 1132976135, („Tribe47 ”, „Usługodawca”).
  2. Z Tribe47 można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: [email protected].
  3. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie posiadają następujące znaczenie:
    1. Dane Użytkownika – dane Użytkownika niezbędne w celu wykonania usługi Newsletter, obejmujące imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej,
    2. Konsument– osoba fizyczna dokonująca ze Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługobiorcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom, automatyczne otrzymywanie od Tribe47 cyklicznych treści zawierających informacje handlowe, marketingowe, promocyjne o Tribe47, informacje marketingowe promujące podcast zamieszczony na stronach: www.youtube.com/@oecomerce, www.oecommerce.pl, www.open.spotify.com poprzez informowania o nowych odcinkach. oraz ich tematyce. Newsletter przesyłany jest w formie wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej pod warunkiem, że dokonał skutecznego zapisu na Newsletter i wyraził odpowiednie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania Newslettera na podany przez Użytkownika adres e-mail;
    4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością, lecz nie ma ona dla niej charakteru zawodowego.
    5. Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem internetowym www.oecommerce.pl lub jego rozwinięciami, który , umożliwia Użytkownikowi dostęp do Podcastów na zasadach określonych Regulaminem;
    6. Umowa – Umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci dostarczania treści cyfrowych na zamówienie Użytkownika, tj. Newsletter. 
    7. Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 t.j.)
    8. Użytkownik – osoba, która przegląda strony www, która zaakceptowała warunki Regulaminu, zapisała się na Newsletter,
  1. Prawa i obowiązki Użytkowników oraz Tribe47 określają postanowienia Regulaminu oraz przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, Ustawą oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu gwarantują prawa Użytkowników przysługujące na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  4. Wszelkie informacje, treści cyfrowe udostępniane Użytkownikowi, znajdujące się w Serwisie oraz Newsletterze, w tym w szczególności: znaki towarowe, nazwy handlowe, hasła reklamowe, loga, grafika, obrazy, rysunki, fotografie, zdjęcia, materiały cyfrowe, nagrania audiowizualne, należą lub przysługują Tribe47 lub osobom trzecim.
  5. Zawartość Newslettera oraz Serwisu podlegają ochronie prawnej.
  6. Wszystko co umieszczone jest w Newsletterze oraz w Serwisie, w tym w szczególności nazwy handlowe, hasła reklamowe, logo, grafika, lub obrazy, nie mogą być kopiowane lub powielane w jakikolwiek sposób, bez uprzedniej pisemnej zgody Tribe47.
  7. Użytkownik ponosi odpowiedzialność naruszenie praw Tribe47 i osób trzecich, a w szczególności prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa do znaku towarowego, dóbr osobistych i majątkowych Tribe47 i osób trzecich.

II. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU 

  1. Serwis można przeglądać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu za pomocą jakiejkolwiek przeglądarki internetowej, aczkolwiek zalecane jest przez Tribe47 korzystanie z najnowszej wersji tego oprogramowania.
  2. Wszelkie treści oraz informacje zawarte w Serwisie, uwzględniając jego nazwę i oprawę graficzną są własnością Tribe47. Wszystkie znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe, logotypy, nazwy domen i inne elementy marki Tribe47  pozostają wyłączną własnością Tribe47 prosta spółka akcyjna. 
  3. Niniejsze Warunki nie przyznają Użytkownikowi żadnych praw do wykorzystywania ich, ani w celach komercyjnych, ani niekomercyjnych.
  4. Użytkownicy korzystający z Serwisu zobligowani są do przestrzegania prawa, w szczególności ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisów kodeksu cywilnego.
  5. Zasady dostępu do treści cyfrowych/podcastów oraz wytyczne dla społeczności użytkowników treści cyfrowych/podcastów umieszczone na platformie yotube oraz spotify znajdują się na stronie https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/policies/community-guidelines/ oraz www.open.spotify.com 

III. ŚWIADCZENIA USŁUGI NEWSLETTER

  1. W zakresie świadczonych usług Usługodawca zapewnia Użytkownikom możliwość:
    1. zamówienia oraz rezygnacji z Newslettera;
    2. otrzymywania Newslettera, 
  2. Korzystanie z Newslettera jest dostępne dla każdego Użytkownika po zrealizowaniu następujących kroków:
    1. przesłanie wymaganych danych za pomocą formularza rejestracyjnego,
    2. akceptacja niniejszego Regulaminu,
    3. zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk zapisu,
    4. wyrażenia zgody na przesyłanie Newslettera.
  3. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie pod adresem w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
  4. Z chwilą zaakceptowania Regulaminu przez osobę podającą dane w formularzu rejestracyjnym na Newsletter dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Z tą chwilą Usługodawca będzie świadczył usługę określoną w Regulaminie.
  5. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony, a usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie.
  6. Użytkownik może w każdej chwili i bez podawania przyczyny zakończyć korzystanie z usługi Newsletter poprzez kliknięcie w dedykowany link służący do wypisu z listy odbiorców Newslettera znajdujący się w stopce każdej przesłanej w ramach usługi Newsletter wiadomości.
  7. Z chwilą zakończenie korzystania z usługi Newslettera następuje rozwiązanie umowy na świadczenie usługi Newsletter i Usługodawca zaprzestaje przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
  8. Użytkownik może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Newslettera.
  9. Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną w sytuacji, gdy: 
    1. stwierdzi, że Użytkownik naruszył postanowienia Regulaminu, a w szczególności korzysta z usług Newslettera w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem
    2. Użytkownik w wyznaczonym terminie złożył oświadczenie o braku akceptacji zmian wprowadzanych w Regulaminie
    3. cofnął zgodę na wysyłkę Newslettera.
    4. Użytkownik w wyznaczonym od zablokowania funkcjonalności bądź usługi Newsletter w terminie, nie wykonał lub nie zaniechał działań wskazanych przez Usługodawcę, które były przyczyną blokady.
  10. Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę na świadczenie usługi Newsletter lub cofnąć zgodę na jego wysyłkę i Usługodawca zaprzestaje przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
  11. Usługodawca zastrzega sobie uprawnienie do zakończenia świadczenia usługi Newsletter, bez podania przyczyn za uprzednim poinformowaniem Użytkowników.

III. WYMOGI TECHNICZNE I ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Do korzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie posiadające dostęp do sieci Internet z zainstalowaną oraz prawidłowo skonfigurowaną, aktualną wersją przeglądarki internetowej oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). W przypadku korzystania przez Użytkownika z nietypowych lub nie stosowanych powszechnie rozwiązań technicznych lub informatycznych usługa może nie być dostępna.
  2. Stosowane przez Usługodawcę systemy i aplikacje zapewniają wysoki standard bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Użytkownik powinien być jednak świadomy, że korzystanie z usług wymaga korzystania z publicznej sieci telekomunikacyjnej (Internetu), co wiąże się ze wzrostem ryzyka wystąpienia zagrożeń cyberbezpieczeństwa.
  3. W przypadku niedozwolonego korzystania z Serwisu tj. niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca będzie miał prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do blokowania dostępu do usług Użytkownikowi naruszającemu postanowienia Regulaminu lub przepisów prawa. Usługodawca może odmówić Użytkownikowi świadczenia usług, jeżeli jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa oraz w innych wypadkach wynikających z przepisów obowiązującego prawa.

IV. WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych, które mogą powodować utrudnienia lub czasowe uniemożliwienie korzystania z Usługi.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak możliwości dostępu do Usługi, wynikający np. z ograniczeń technicznych sprzętu Użytkownika.
  3. Usługodawca może w ramach przesyłanych Newsletterów publikować bannery i linki do stron internetowych. Korzystając z takiego bannera lub linku, Użytkownik przechodzi na stronę należącą do Tribe47 lub innego właściciela. Usługodawca informuje, że strony internetowe, do których odnośniki znajdują się w Newsletterze, mogły nie zostać przez niego przygotowane. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za informacje, opinie i materiały zawarte na takich stronach lub stronach z nimi połączonych.
  4. Specyfikacje, elementy, ilustracje, sprzęt oraz inne informacje zawarte w Newsletterze opierają się na bieżących danych, jednakże Usługodawca, mimo należytych wysiłków, aby zapewnić poprawność zawartości Newslettera, nie może zagwarantować jego aktualności w każdym czasie.

VI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi Newsletter nie są realizowane przez Usługodawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  2. Reklamacja usług Newsletter powinna zawierać: 
    • dane kontaktowe osoby zgłaszającej w celu przesłania odpowiedzi na reklamację;
    • temat reklamacji: „Dotyczy Newslettera o nazwie (podać nazwę odpowiedniej usługi)”,
    • okres, którego reklamacja dotyczy;
    • okoliczności uzasadniające reklamację;
    • podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
  3. Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, o których wyżej mowa, Usługodawca wzywa Użytkownika do jej uzupełnienia w terminie 14 dni wraz z pouczeniem, iż w przypadku braku uzupełnienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania. O skorzystaniu z prawa do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania Usługodawca poinformuje niezwłocznie Użytkownika składającego reklamację.
  4. Jeżeli:
    • reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej w Regulaminie, załącznikach, dodatkach lub materiałach pomocy dostępnych w Serwisie, przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownego dokumentu.
    • reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej uprzednio w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie reklamacyjne danego Użytkownika, odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownej korespondencji.
    • reklamacja pochodzi od osoby trzeciej, która nie posiada stosownego upoważnienia lub pełnomocnictwa, odpowiedź na reklamację informuje o braku odpowiedniego umocowania.
    • reklamacja skierowana do Usługodawcy dotyczy usług świadczonych przez podmioty trzecie.
  5. Usługodawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  6. Odpowiedzi na reklamację udziela się na trwałym nośniku w szczególności w formie, w jakiej reklamacja została złożona, tj.:
    • pisemnie na adres reklamującego,
    • drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty elektronicznej,
  7. Użytkownik będący Konsumentem posiada możliwość ze skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Usługodawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Usługodawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
  8. Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz.U.2016 poz. 1823 ze zm.) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
  9. Użytkownik będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  10. Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
  11. Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Użytkownikiem, a Usługodawcą.
  12. Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

VII. PRAWA AUTORSKIE

  1. Prawa własności intelektualnej do materiałów zawartych w Newsletterze przysługują wyłącznie Tribe47, o ile nie zawierają odmiennej informacji. Jakiekolwiek kopiowanie, drukowanie, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub obowiązujących przepisów prawa.
  2. Zarówno układy treści zawarte w Newsletterze, jak i poszczególne jego części, takie jak materiały pisemne, zdjęcia, grafika i inne, korzystają na ogólnych zasadach z ochrony udzielanej przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U. 2017, poz. 880 ze zm.).
  3. Użytkownik jest zobowiązany do poszanowania praw autorskich pod rygorem odpowiedzialności cywilnoprawnej oraz karnej wynikającej z obowiązujących przepisów.
  4. Zdjęcia wykorzystywane w Newsletterze pochodzą z zasobów własnych Usługodawcy, banków zdjęć płatnych, darmowych zdjęć udostępnianych na licencji CC lub pochodzą z domeny publicznej.

VIII. ZMIANY REGULAMINU

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w celu dostosowania zmian do przepisów powszechnie obowiązujących lub zmian w oferowanych usługach.
  2. Usługodawca publikuje zmiany Regulaminu na stronie www.oecommerce.pl w zakładce Regulamin Serwisu oraz świadczenia usługi Newslettera. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
  3. O zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie dodatkowo powiadomiony poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym w informacji o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu lecz bez utraty praw już nabytych i z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Użytkownika, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z usługi Newsletter w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.
  5. Nie wymaga zmiany Regulaminu wprowadzanie przez Usługodawcę promocji, konkursów oraz dodatkowych usług, których szczegółowe zasady i warunki określane będą każdorazowo w załącznikach do Regulaminu lub w odrębnych dokumentach.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin obowiązuje od dnia 18 listopada 2025 r.
  2. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu stwierdzona orzeczeniem właściwego sądu, nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.
  1. Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług Newsletter będą poddane rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.