Sekret sukcesu subskrypcji produktowej – historia marki PsiBufet

Kategorie: B2C, Subskrypcja
25 lutego 2025
85 min

W tym odcinku rozmawiałam z Piotrem Wawrysiukiem, założycielem i CEO marki PsiBufet na temat budowania direct-to-consumer e-commerce opartego o subskrypcję produktową. 

Wspólnie pokazujemy, jak z biznesu zrodzonego z potrzeby chwili i okolicznych psiaków można stworzyć firmę, która wchodzi w skład międzynarodowego jednorożca i posiada bazę 40 000 aktywnych subskrybentów 

PsiBufet udowadnia, że można stworzyć markę wycenioną na miliony złotych, oferując świeże jedzenie dla psów w modelu czystej subskrypcji. 

W odcinku między innymi:

🔸 Transformacja z modelu hybrydowego do czystej subskrypcji – kluczowe decyzje i ich wpływ na biznes

🔸 Strategie retencji klientów w pierwszych miesiącach – jak złagodzić przejście przez krytyczny okres

🔸 Czy wprowadzenie rabatu na 2 pierwsze zamówienia (zamiast tylko na pierwsze) się sprawdza?

🔸 Nieoczywiste metody sprzedaży subskrypcji – od wydarzeń po partnerstwa

🔸 Jak zbudować biznes subskrypcyjny w kategorii, w której ten model wcześniej nie istniał?