W tym odcinku rozmawiałam z Piotrem Wawrysiukiem, założycielem i CEO marki PsiBufet na temat budowania direct-to-consumer e-commerce opartego o subskrypcję produktową.
Wspólnie pokazujemy, jak z biznesu zrodzonego z potrzeby chwili i okolicznych psiaków można stworzyć firmę, która wchodzi w skład międzynarodowego jednorożca i posiada bazę 40 000 aktywnych subskrybentów
PsiBufet udowadnia, że można stworzyć markę wycenioną na miliony złotych, oferując świeże jedzenie dla psów w modelu czystej subskrypcji.
W odcinku między innymi:
🔸 Transformacja z modelu hybrydowego do czystej subskrypcji – kluczowe decyzje i ich wpływ na biznes
🔸 Strategie retencji klientów w pierwszych miesiącach – jak złagodzić przejście przez krytyczny okres
🔸 Czy wprowadzenie rabatu na 2 pierwsze zamówienia (zamiast tylko na pierwsze) się sprawdza?
🔸 Nieoczywiste metody sprzedaży subskrypcji – od wydarzeń po partnerstwa
🔸 Jak zbudować biznes subskrypcyjny w kategorii, w której ten model wcześniej nie istniał?


