Kulisy Your KAYA – od tamponów po pełną półkę kosmetyków

Kategorie: B2C, Direct-to-Consumer, Subskrypcja
11 marca 2025
87 min

W tym odcinku rozmawiam z Markiem Gutem, współzałożycielem i prezesem marki Your KAYA – brandu, który na przestrzeni kilku lat przeszedł drogę od czystego modelu D2C z subskrypcją do skutecznego omnichannel.

Your KAYA to przykład, jak marka może ewoluować i dostosowywać się do realiów rynkowych – zaczynając od subskrypcji tamponów, rozwinęła portfolio do ponad 10 kategorii produktowych. Your KAYA znalazła swoje miejsce zarówno w e-commerce, jak i na półkach Rossmanna, Hebe i innych sieci.

W odcinku między innymi: 

🔸 Jak z dwóch subskrypcji miesięcznie zbudować biznes z 40 000 aktywnych subskrybentów 

🔸 Dlaczego rozszerzenie modelu D2C o kanały offline nie kanibalizuje sprzedaży, a ją wzmacnia 

🔸 Strategie budowania wartości koszyka – od niskomarżowych produktów do kompleksowego portfolio 

🔸 Jak budować silną markę, która może pomieścić różnorodne kategorie produktowe