W tym odcinku rozmawiam z Pawłem Chrzanem, współzałożycielem Wellbee – największego w Polsce marketplace’u usług psychologicznych i rozwojowych, który został przejęty przez Benefit Systems w 2024 roku.
Ten odcinek to nie tylko historia jednego z najciekawszych exitów w polskim e-commerce, ale też praktyczne case study budowania platformy usługowej opartej na zaufaniu – od MVP zbudowanego w miesiąc, przez skalowanie sprzedaży w modelu B2C i B2B, aż po przejęcie przez giganta branży.
W odcinku między innymi:
🔸 Jak wyglądało pierwsze MVP marketplace’u usługowego i co było ważniejsze od technologii
🔸 Jak zdobyć i utrzymać specjalistów w niszy, która nie ufa internetowi
🔸 Co zrobić, żeby użytkownicy nie rezygnowali z usług – strategie zwiększania LTV
🔸 Jak pozyskiwać klientów, którzy nie są jeszcze gotowi na zakup
🔸 Jak percepcja psychoterapii w Polsce wpłynęła na sukces programu poleceń
🔸 Co przyciąga partnerów strategicznych i prowadzi do udanego exitu
Poznaj kulisy modelu marketplace, budowania podaży, marketingu usług trudnych i tego, jak przekonać rynek, że jesteś wart zaufania.


