W tym odcinku moim gościem jest Wojciech Wrzaskała – współzałożyciel aplikacji Fitatu, z ponad 25-letnim doświadczeniem w produktach cyfrowych (m.in. Allegro, Sympatia.pl, Vitalia). Fitatu to aplikacja z kategorii health & wellness, z której korzysta ponad 1,5 miliona użytkowników, a model freemium pozwolił zbudować rentowny biznes z rosnącym udziałem płacących subskrybentów.
Rozmawiamy o tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego od zera, jak wykorzystać AI do zwiększenia wartości i retencji użytkownika oraz co to znaczy tworzyć „aplikację edukacyjną”, która naprawdę wpływa na nawyki ludzi.
To rozmowa o błędach, przełomach i decyzjach, które zbudowały jedną z najpopularniejszych aplikacji dietetycznych w Polsce.
W odcinku między innymi:
🔸 Jak działa Fitatu i czym różni się od klasycznych dietetycznych modeli
🔸 Kiedy i jak wprowadzić płatny plan premium w aplikacji freemium
🔸 Jakie funkcje AI zwiększyły przychody i lojalność użytkowników
🔸 Co to jest strategia zakładnika i jak działa w Fitatu
🔸 Jak budować bazę danych i produkt, który edukuje
Zobacz, jak wygląda digital health z perspektywy twórców aplikacji, która rozwija się bez marki osobistej, a w oparciu o produkt i dane.


