Gościnią odcinka jest Justyna Tylak-Nowis – założycielka i CEO marki MyBasic, która od 2017 roku tworzy prostą, transparentną i jakościową modę dziecięcą i rodzinną w modelu Direct to Consumer. Rozmawiamy o tym, jak budować lojalność, skalować firmę bez showroomów i tworzyć markę, która naprawdę odpowiada na codzienne potrzeby klientów.
W odcinku między innymi:
🔸Dlaczego MyBasic nie ma sezonowych kolekcji i jak to wpływa na rentowność?
🔸Co decyduje o sukcesie w konkurencyjnym rynku mody dziecięcej?
🔸Jaką rolę odgrywają kolory i prostota w budowie love brandu?
🔸 Ubrania dla kogo trudniej zaprojektować – dzieci czy dorosłych?
🔸Kiedy zewnętrzna logistyka i partnerzy są lepsi niż działania „własnoręczne”?
Zobacz, jak wygląda e-commerce w modzie z perspektywy marki, która cieszy się ogromnym zaufaniem klientów.


