W tym odcinku moim gościem jest Marcin Czyczerski – partner w GCG Partners, firmie doradztwa strategicznego w sektorze technologicznym, e-commerce i handlu oraz członek rad nadzorczych w firmach takich jak Esotiq, Polskie Koleje Linowe, CCC, Rainbow Tours i Wittchen. Przez wiele lat pełnił funkcję CEO Grupy CCC (właściciela m.in. MODIVO i eobuwie.pl).
Rozmawiamy o specyfice rynku online fashion, dogłębnie analizując i porównując modele multibrandu, marketplace’u oraz direct-to-consumer. Skupiamy się szczególnie na modelu multibrandowym – omawiamy jego strategiczne wyzwania: od przewidywania trendów, przez zarządzanie ofertą i logistyką, po budowanie lojalności klientów oraz twardy performance marketing.
W odcinku między innymi:
🔸 Inżynieria skali, narracji i wyboru – modele marketplace’u, multibrandu i D2C rozłożone na części pierwsze.
🔸 Multibrand vs marża – produkcja własna czy licencja?
🔸 Czy antykonsumpcjonizm i lokalne marki stają się realną konkurencją dla dużych graczy?
🔸 Jak segmentować klientów w fashion e-commerce?
🔸 Trendy – kto je tworzy, a kto na nie reaguje?
🔸 Jakich błędów nie popełniać wchodząc na rynek online fashion?
🔸 Dlaczego zwroty, reklamacje i retencja mają tak duże znaczenie względem lojalności klientów?
Dowiedz się, jak skutecznie skalować i zarządzać marką w branży modowej online na przykładzie najbardziej znanych multibrandów w Polsce.


