W tym odcinku bez gościa, ale z taką samą dawką ciekawych insightów ze świata e-commerce.
Podzielę się z Wami wnioskami z rozmów z osobami stojącymi za rozwojem i codziennym funkcjonowaniem marek, które odniosły sukces tworząc produkty cyfrowe w sektorze wellness: Centrum Respo, Fitatu, PortalYogi i Wellbee.
Czego możemy się od nich nauczyć? Odpowiedź znajdziecie w pigułce zawierającej 9 kluczowych elementów, na które warto zwrócić uwagę, wchodząc bądź funkcjonując na tym rynku.
W odcinku między innymi:
🔸Czy warto inspirować sie globalnie działając na rynku lokalnym?
🔸Zrozumienie klienta i budowanie lojalności kluczem sukcesu produktu cyfrowego.
🔸AI – wróg czy sprzymierzeniec?
🔸Modele subskrypcji – dopasowanie, pricing i pozyskanie klienta.
🔸Czy inwestowanie w nowe technologie zawsze jest opłacalne?
🔸Ekspansja zagraniczna – z czym wiąże się wejście na inny rynek?
🔸Waga marki osobistej.
🔸Synergia = przewaga.


