Odcinek składa się z wartych uwagi, zebranych przeze mnie fragmentów wcześniejszych rozmów. Moi goście odpowiadają w nim na 7 stałych pytań, które zadaję w kontekście kluczowych wyzwań: od wejścia na rynek, przez rozwój, aż po strategie, które stoją za sukcesem firm w segmencie e-commerce DTC.
Usłyszycie wypowiedzi czterech CEO: Waldemar Pilch – formeds, Piotr Wawrysiuk – PsiBufet, Justyna Tylak-Nowis – MyBasic oraz Marek Gut – Your KAYA.
W odcinku między innymi:
🔸 Obserwacja rynku kontra pasja do produktu – skąd właściwie bierze się pomysł na firmę?
🔸 Pierwsze kroki: od domowego biznesu do obsługi dostaw w całym kraju.
🔸 Model subskrypcyjny – czy to rozwiązanie dla wszystkich?
🔸 Skalowanie i rozwój – jakie były kamienie milowe i momenty przełomowe?
🔸 Logistyka i komunikacja reklamowa – dlaczego właśnie one stanowią największe wyzwania w e-commerce?
🔸 Marketing w praktyce – elementy strategii, które naprawdę działają.
🔸 Rady dla nowych founderów – jak mądrze wejść w świat e-commerce DTC i czego unikać na starcie?


