Gościem dzisiejszego odcinka jest Rafał Zakrzewski, od prawie 2 lat CEO 8a.pl – specjalistycznego sklepu górsko-turystycznego, będącego liderem na rynku Europy Środkowej. W przeszłości pełnił funkcje prezesa zarządu w Grupie Kapitałowej Digitree oraz wiceprezesa w SFD S.A.
Odkrywamy kulisy skalowania multibrandowego e-commerce, który przeszedł drogę z biznesu rodzinnego założonego w Gliwicach do lidera na specjalistycznym rynku outdooru i sprzętu górskiego. Dziś 8a.pl działa w 11 krajach, realizuje ponad 2000 zamówień dziennie, a od 2021 roku ponad 80% udziałów spółki należy do Enterprise Investors.
W odcinku między innymi:
🔸 Transformacja biznesu rodzinnego z pasji w lidera.
🔸 Gorpcore – moda górska na ulicach siłą napędowa rynku?
🔸 Pierwszy kontakt ze specjalistą zamiast rozmowy z chatbotem – budowanie omnikanałowości.
🔸 Promocje, rabaty vs specyfika specjalistycznego segmentu CEE.
🔸 Profil klienta outdoorowego w Polsce – jak budować lojalność w niszowej kategorii?
🔸 Category intelligence w praktyce – analityka predykcyjna trendów.


