Inżynieria skali, narracji czy wyboru? Multibrand oczami eksperta

Kategorie: Direct-to-Consumer, Marketplace, Multibrand
15 lipca 2025
85 min

W tym odcinku moim gościem jest Marcin Czyczerski – partner w GCG Partners, firmie doradztwa strategicznego w sektorze technologicznym, e-commerce i handlu oraz członek rad nadzorczych w firmach takich jak Esotiq, Polskie Koleje Linowe, CCC, Rainbow Tours i Wittchen. Przez wiele lat pełnił funkcję CEO Grupy CCC (właściciela m.in. MODIVO i eobuwie.pl).

Rozmawiamy o specyfice rynku online fashion, dogłębnie analizując i porównując modele multibrandu, marketplace’u oraz direct-to-consumer. Skupiamy się szczególnie na modelu multibrandowym – omawiamy jego strategiczne wyzwania: od przewidywania trendów, przez zarządzanie ofertą i logistyką, po budowanie lojalności klientów oraz twardy performance marketing.

W odcinku między innymi:

🔸 Inżynieria skali, narracji i wyboru –  modele marketplace’u, multibrandu i D2C rozłożone na części pierwsze.

🔸 Multibrand vs marża – produkcja własna czy licencja?

🔸 Czy antykonsumpcjonizm i lokalne marki stają się realną konkurencją dla dużych graczy?

🔸 Jak segmentować klientów w fashion e-commerce?

🔸 Trendy – kto je tworzy, a kto na nie reaguje?

🔸 Jakich błędów nie popełniać wchodząc na rynek online fashion?

🔸 Dlaczego zwroty, reklamacje i retencja mają tak duże znaczenie względem lojalności klientów?

Dowiedz się, jak skutecznie skalować i zarządzać marką w branży modowej online na przykładzie najbardziej znanych multibrandów w Polsce.