W tym odcinku ponownie moim gościem jest Marcin Czyczerski – partner w GCG Partners, firmie doradztwa strategicznego w sektorze technologicznym, e-commerce i handlu oraz członek rad nadzorczych w firmach takich jak Esotiq, Polskie Koleje Linowe, CCC, Rainbow Tours i Wittchen. Przez wiele lat pełnił funkcję CEO Grupy CCC (właściciela m.in. MODIVO i eobuwie.pl).
Omawiamy kluczowe różnice i zależności między modelami sprzedaży jednokanałowej, multikanałowej oraz omnikanałowej. Analizujemy, jak sprawdzają się one w poszczególnych modelach biznesowych: DTC, multibrand oraz marketplace. Rozmawiamy o wyzwaniach, szansach i błędach związanych z przejściem firmy na model multikanałowy w oparciu o realne przykłady z branży.
W odcinku między innymi:
🔸 Definicje i ewolucja Single, Omni i Multi
🔸 Waga współpracy, synergii i wspólnych celów w perspektywie multikanałowości
🔸 Kiedy firma e-commerce powinna wchodzić w offline?
🔸 Wejście marki DTC do sieci handlowej – odblokowanie wzrostu, czy oddanie kontroli?
🔸 Złota zasada omnichannel: Nie utrudniaj klientowi życia
🔸 Brak integracji kanałów = utrata szansy na sprzedaż
🔸 E-commerce jako narzędzie do weryfikacji i porównywania produktów? Efekt ROPO
Dowiedz się, kiedy i w jaki sposób warto przejść na model multikanałowy, oraz jakie wyzwania i szanse niesie ze sobą takie wdrożenie.


