Informujemy, że Strona www to miejsce w sieci stworzone z myślą o udostępnieniu materiałów podcastowych (Podcastów) na kanale YouTube, czy Spotify o nazwie „o e-commerce z Ewą Wysocką”. Pomysłodawczynią oraz autorem bloga jest Ewa Wysocka. W materiałach podcastowych występują również goście zapraszani przez Pomysłodawczynię, którzy współtworzą materiały podcastowe.
Naszym głównym celem jest:
- promowanie podcastu na stronie www.youtube.com/@oecommerce oraz www.open.spotify.com oraz www.oecommerce.pl oraz informacji o tematyce e-commerce
- udostępnianie podcastu poprzez zamieszczanie linków do stron internetowych na których można zapoznać się z ich treścią,
- zbieranie zapisów na Newsletter,
- wysyłanie Newslettera.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki korzystania ze strony internetowej www.oecommerce.pl oraz świadczenia usługi Newsletter przez Tribe47 prosta spółka akcyjna z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001013329, NIP: 1132976135, („Tribe47 ”, „Usługodawca”).
- Z Tribe47 można skontaktować się za pośrednictwem e-mail: [email protected].
- Określenia użyte w niniejszym Regulaminie posiadają następujące znaczenie:
- Dane Użytkownika – dane Użytkownika niezbędne w celu wykonania usługi Newsletter, obejmujące imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej,
- Konsument– osoba fizyczna dokonująca ze Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługobiorcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Użytkownikom, automatyczne otrzymywanie od Tribe47 cyklicznych treści zawierających informacje handlowe, marketingowe, promocyjne o Tribe47, informacje marketingowe promujące podcast zamieszczony na stronach: www.youtube.com/@oecomerce, www.oecommerce.pl, www.open.spotify.com poprzez informowania o nowych odcinkach
.oraz ich tematyce. Newsletter przesyłany jest w formie wiadomości e-mail na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej pod warunkiem, że dokonał skutecznego zapisu na Newsletter i wyraził odpowiednie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu otrzymywania Newslettera na podany przez Użytkownika adres e-mail; - Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością, lecz nie ma ona dla niej charakteru zawodowego.
- Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem internetowym www.oecommerce.pl lub jego rozwinięciami, który , umożliwia Użytkownikowi dostęp do Podcastów na zasadach określonych Regulaminem;
- Umowa – Umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci dostarczania treści cyfrowych na zamówienie Użytkownika, tj. Newsletter.
- Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2024.1513 t.j.)
- Użytkownik – osoba, która przegląda strony www, która zaakceptowała warunki Regulaminu, zapisała się na Newsletter,
- Prawa i obowiązki Użytkowników oraz Tribe47 określają postanowienia Regulaminu oraz przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem, Ustawą oraz innymi przepisami prawa obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polski.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu gwarantują prawa Użytkowników przysługujące na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Wszelkie informacje, treści cyfrowe udostępniane Użytkownikowi, znajdujące się w Serwisie oraz Newsletterze, w tym w szczególności: znaki towarowe, nazwy handlowe, hasła reklamowe, loga, grafika, obrazy, rysunki, fotografie, zdjęcia, materiały cyfrowe, nagrania audiowizualne, należą lub przysługują Tribe47 lub osobom trzecim.
- Zawartość Newslettera oraz Serwisu podlegają ochronie prawnej.
- Wszystko co umieszczone jest w Newsletterze oraz w Serwisie, w tym w szczególności nazwy handlowe, hasła reklamowe, logo, grafika, lub obrazy, nie mogą być kopiowane lub powielane w jakikolwiek sposób, bez uprzedniej pisemnej zgody Tribe47.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność naruszenie praw Tribe47 i osób trzecich, a w szczególności prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa do znaku towarowego, dóbr osobistych i majątkowych Tribe47 i osób trzecich.
II. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
- Serwis można przeglądać na każdym urządzeniu z dostępem do Internetu za pomocą jakiejkolwiek przeglądarki internetowej, aczkolwiek zalecane jest przez Tribe47 korzystanie z najnowszej wersji tego oprogramowania.
- Wszelkie treści oraz informacje zawarte w Serwisie, uwzględniając jego nazwę i oprawę graficzną są własnością Tribe47. Wszystkie znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe, logotypy, nazwy domen i inne elementy marki Tribe47 pozostają wyłączną własnością Tribe47 prosta spółka akcyjna.
- Niniejsze Warunki nie przyznają Użytkownikowi żadnych praw do wykorzystywania ich, ani w celach komercyjnych, ani niekomercyjnych.
- Użytkownicy korzystający z Serwisu zobligowani są do przestrzegania prawa, w szczególności ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisów kodeksu cywilnego.
- Zasady dostępu do treści cyfrowych/podcastów oraz wytyczne dla społeczności użytkowników treści cyfrowych/podcastów umieszczone na platformie yotube oraz spotify znajdują się na stronie https://www.youtube.com/intl/ALL_pl/howyoutubeworks/policies/community-guidelines/ oraz www.open.spotify.com
III. ŚWIADCZENIA USŁUGI NEWSLETTER
- W zakresie świadczonych usług Usługodawca zapewnia Użytkownikom możliwość:
- zamówienia oraz rezygnacji z Newslettera;
- otrzymywania Newslettera,
- Korzystanie z Newslettera jest dostępne dla każdego Użytkownika po zrealizowaniu następujących kroków:
- przesłanie wymaganych danych za pomocą formularza rejestracyjnego,
- akceptacja niniejszego Regulaminu,
- zatwierdzenie zamówienia poprzez kliknięcie w przycisk zapisu,
- wyrażenia zgody na przesyłanie Newslettera.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie pod adresem w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie.
- Z chwilą zaakceptowania Regulaminu przez osobę podającą dane w formularzu rejestracyjnym na Newsletter dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Z tą chwilą Usługodawca będzie świadczył usługę określoną w Regulaminie.
- Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony, a usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie.
- Użytkownik może w każdej chwili i bez podawania przyczyny zakończyć korzystanie z usługi Newsletter poprzez kliknięcie w dedykowany link służący do wypisu z listy odbiorców Newslettera znajdujący się w stopce każdej przesłanej w ramach usługi Newsletter wiadomości.
- Z chwilą zakończenie korzystania z usługi Newslettera następuje rozwiązanie umowy na świadczenie usługi Newsletter i Usługodawca zaprzestaje przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
- Użytkownik może w każdym momencie dokonać ponownego zamówienia Newslettera.
- Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną w sytuacji, gdy:
- stwierdzi, że Użytkownik naruszył postanowienia Regulaminu, a w szczególności korzysta z usług Newslettera w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem
- Użytkownik w wyznaczonym terminie złożył oświadczenie o braku akceptacji zmian wprowadzanych w Regulaminie
- cofnął zgodę na wysyłkę Newslettera.
- Użytkownik w wyznaczonym od zablokowania funkcjonalności bądź usługi Newsletter w terminie, nie wykonał lub nie zaniechał działań wskazanych przez Usługodawcę, które były przyczyną blokady.
- Użytkownik może w każdej chwili rozwiązać umowę na świadczenie usługi Newsletter lub cofnąć zgodę na jego wysyłkę i Usługodawca zaprzestaje przesyłania Newslettera na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
- Usługodawca zastrzega sobie uprawnienie do zakończenia świadczenia usługi Newsletter, bez podania przyczyn za uprzednim poinformowaniem Użytkowników.
III. WYMOGI TECHNICZNE I ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
- Do korzystania z usługi Newsletter niezbędne jest urządzenie posiadające dostęp do sieci Internet z zainstalowaną oraz prawidłowo skonfigurowaną, aktualną wersją przeglądarki internetowej oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). W przypadku korzystania przez Użytkownika z nietypowych lub nie stosowanych powszechnie rozwiązań technicznych lub informatycznych usługa może nie być dostępna.
- Stosowane przez Usługodawcę systemy i aplikacje zapewniają wysoki standard bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych. Użytkownik powinien być jednak świadomy, że korzystanie z usług wymaga korzystania z publicznej sieci telekomunikacyjnej (Internetu), co wiąże się ze wzrostem ryzyka wystąpienia zagrożeń cyberbezpieczeństwa.
- W przypadku niedozwolonego korzystania z Serwisu tj. niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca będzie miał prawo do przetwarzania danych osobowych Użytkownika w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do blokowania dostępu do usług Użytkownikowi naruszającemu postanowienia Regulaminu lub przepisów prawa. Usługodawca może odmówić Użytkownikowi świadczenia usług, jeżeli jest to uzasadnione względami bezpieczeństwa oraz w innych wypadkach wynikających z przepisów obowiązującego prawa.
IV. WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych, które mogą powodować utrudnienia lub czasowe uniemożliwienie korzystania z Usługi.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak możliwości dostępu do Usługi, wynikający np. z ograniczeń technicznych sprzętu Użytkownika.
- Usługodawca może w ramach przesyłanych Newsletterów publikować bannery i linki do stron internetowych. Korzystając z takiego bannera lub linku, Użytkownik przechodzi na stronę należącą do Tribe47 lub innego właściciela. Usługodawca informuje, że strony internetowe, do których odnośniki znajdują się w Newsletterze, mogły nie zostać przez niego przygotowane. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za informacje, opinie i materiały zawarte na takich stronach lub stronach z nimi połączonych.
- Specyfikacje, elementy, ilustracje, sprzęt oraz inne informacje zawarte w Newsletterze opierają się na bieżących danych, jednakże Usługodawca, mimo należytych wysiłków, aby zapewnić poprawność zawartości Newslettera, nie może zagwarantować jego aktualności w każdym czasie.
VI. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi Newsletter nie są realizowane przez Usługodawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Reklamacja usług Newsletter powinna zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej w celu przesłania odpowiedzi na reklamację;
- temat reklamacji: „Dotyczy Newslettera o nazwie (podać nazwę odpowiedniej usługi)”,
- okres, którego reklamacja dotyczy;
- okoliczności uzasadniające reklamację;
- podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, o których wyżej mowa, Usługodawca wzywa Użytkownika do jej uzupełnienia w terminie 14 dni wraz z pouczeniem, iż w przypadku braku uzupełnienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania. O skorzystaniu z prawa do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania Usługodawca poinformuje niezwłocznie Użytkownika składającego reklamację.
- Jeżeli:
- reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej w Regulaminie, załącznikach, dodatkach lub materiałach pomocy dostępnych w Serwisie, przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownego dokumentu.
- reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej uprzednio w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie reklamacyjne danego Użytkownika, odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownej korespondencji.
- reklamacja pochodzi od osoby trzeciej, która nie posiada stosownego upoważnienia lub pełnomocnictwa, odpowiedź na reklamację informuje o braku odpowiedniego umocowania.
- reklamacja skierowana do Usługodawcy dotyczy usług świadczonych przez podmioty trzecie.
- Usługodawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Odpowiedzi na reklamację udziela się na trwałym nośniku w szczególności w formie, w jakiej reklamacja została złożona, tj.:
- pisemnie na adres reklamującego,
- drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty elektronicznej,
- Użytkownik będący Konsumentem posiada możliwość ze skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Usługodawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Usługodawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Usługodawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.
- Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Dz.U.2016 poz. 1823 ze zm.) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- Użytkownik będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
- Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Użytkownikiem, a Usługodawcą.
- Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
VII. PRAWA AUTORSKIE
- Prawa własności intelektualnej do materiałów zawartych w Newsletterze przysługują wyłącznie Tribe47, o ile nie zawierają odmiennej informacji. Jakiekolwiek kopiowanie, drukowanie, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub obowiązujących przepisów prawa.
- Zarówno układy treści zawarte w Newsletterze, jak i poszczególne jego części, takie jak materiały pisemne, zdjęcia, grafika i inne, korzystają na ogólnych zasadach z ochrony udzielanej przez przepisy ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U. 2017, poz. 880 ze zm.).
- Użytkownik jest zobowiązany do poszanowania praw autorskich pod rygorem odpowiedzialności cywilnoprawnej oraz karnej wynikającej z obowiązujących przepisów.
- Zdjęcia wykorzystywane w Newsletterze pochodzą z zasobów własnych Usługodawcy, banków zdjęć płatnych, darmowych zdjęć udostępnianych na licencji CC lub pochodzą z domeny publicznej.
VIII. ZMIANY REGULAMINU
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w celu dostosowania zmian do przepisów powszechnie obowiązujących lub zmian w oferowanych usługach.
- Usługodawca publikuje zmiany Regulaminu na stronie www.oecommerce.pl w zakładce Regulamin Serwisu oraz świadczenia usługi Newslettera. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie udostępniona nie później niż na 14 dni przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu.
- O zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie dodatkowo powiadomiony poprzez przesłanie informacji o zmianie Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym w informacji o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu lecz bez utraty praw już nabytych i z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Użytkownika, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z usługi Newsletter w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.
- Nie wymaga zmiany Regulaminu wprowadzanie przez Usługodawcę promocji, konkursów oraz dodatkowych usług, których szczegółowe zasady i warunki określane będą każdorazowo w załącznikach do Regulaminu lub w odrębnych dokumentach.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia 18 listopada 2025 r.
- Nieważność jednego z postanowień Regulaminu stwierdzona orzeczeniem właściwego sądu, nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usług Newsletter będą poddane rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.