Tym razem przygotowałam dla Was odcinek specjalny.
Skompilowałam 7 kluczowych pytań w obszarze wykorzystania modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Odpowiedzi pochodzą od gości poprzednich odcinków podcastu – CEO i founderów firm, które odniosły sukces w tym zakresie.
Usłyszycie wypowiedzi sześciu liderów: Piotr Wawrysiuk – PsiBufet, Marek Gut – Your KAYA, Wojciech Wrzaskała – Fitatu, Paweł Wróbel – Nice to Fit You, Michał Wrzosek – Centrum Respo oraz Marzena Jaworska – PortalYogi.
W odcinku między innymi:
🔸Rola cen i rabatów w modelu subskrypcyjnym.
🔸Subskrypcja vs zachowania konsumenckie na polskim rynku.
🔸Czy rodzaj produktu i modelu biznesowego ma znaczenie?
🔸Wyzwania i szanse związane z wdrażaniem subskrypcji.
🔸Kluczowe metryki – jak sukcesywnie badać rozwój modelu subskrypcyjnego.
🔸Redukcja churnu: jak utrzymać klienta subskrypcyjnego?


