Gościem odcinka jest Maciej Ossowski, od 16 lat w GetResponse, dziś Managing Director GetResponse MAX i członek zarządu.
GetResponse to platforma do automatyzacji marketingu, czyli produkt cyfrowy w modelu B2B, który od lat wspiera firmy w budowaniu relacji z klientami i skalowaniu sprzedaży online. To pierwszy polski biznes w obszarze marketing automation, założony 25 lat temu, który osiągnął globalny sukces – dziś firma działa w 183 krajach i obsługuje ponad 400 tysięcy klientów.
Rozmawiamy o rozwoju GetResponse jako przykładu produktu cyfrowego B2B w segmencie MarTechu – czyli technologii marketingowych. Analizujemy ewolucję rynku na przestrzeni lat, jakie wyzwania stoją przed firmami budującymi globalne SaaS-y, i jak wygląda droga od lokalnego start-upu do międzynarodowego lidera.
W odcinku między innymi:
🔸 Z e-mail marketingu do “all in one” – historia GetResponse.
🔸 E-commerce w Saas: strategia, kluczowe metryki i wyzwania w retencji.
🔸 Product-led growth i sales-led growth – jak łączyć te dwa modele skalowania?
🔸 Rola programów partnerskich – afiliacja jako motor wzrostu?
🔸 Trendy w MarTechu, automatyzacja i AI.
🔸 Jak utrzymać start-upową elastyczność w 25 letniej firmie?


