DTC e-commerce marki, która istnieje. O tym, jak podwoić biznes, opowiada właściciel formeds

Kategorie: B2B, B2C, Direct-to-Consumer
11 lutego 2025
82 min

W tym odcinku spotkałam się z Waldemarem Pilchem – CEO formeds, przedsiębiorcą i inwestorem.

Jak producent suplementów może skutecznie wejść w sprzedaż Direct-to-Consumer nie antagonizując swoich dotychczasowych partnerów? Formeds udowadnia, że jest to możliwe – ich model D2C nie tylko nie zaszkodził dystrybutorom, ale wręcz zwiększył sprzedaż w całej sieci.

W odcinku między innymi:

🔸 Czym jest model Direct-to-Consumer

🔸 Wyzwania przy wdrażaniu D2C

🔸 Polityka cenowa i relacje z dystrybutorami

🔸 Droga od B2B do omnichannel

🔸 Co zrobić, aby B2B i DTC się nie kanibalizowały, a ze sobą współgrały?