W tym odcinku rozmawiam z Markiem Gutem, współzałożycielem i prezesem marki Your KAYA – brandu, który na przestrzeni kilku lat przeszedł drogę od czystego modelu D2C z subskrypcją do skutecznego omnichannel.
Your KAYA to przykład, jak marka może ewoluować i dostosowywać się do realiów rynkowych – zaczynając od subskrypcji tamponów, rozwinęła portfolio do ponad 10 kategorii produktowych. Your KAYA znalazła swoje miejsce zarówno w e-commerce, jak i na półkach Rossmanna, Hebe i innych sieci.
W odcinku między innymi:
🔸 Jak z dwóch subskrypcji miesięcznie zbudować biznes z 40 000 aktywnych subskrybentów
🔸 Dlaczego rozszerzenie modelu D2C o kanały offline nie kanibalizuje sprzedaży, a ją wzmacnia
🔸 Strategie budowania wartości koszyka – od niskomarżowych produktów do kompleksowego portfolio
🔸 Jak budować silną markę, która może pomieścić różnorodne kategorie produktowe


