Model subskrypcyjny w e-commerce: 6 CEO, 1 odcinek

Kategorie: Subskrypcja
14 października 2025
41 min

Tym razem przygotowałam dla Was odcinek specjalny.

Skompilowałam 7 kluczowych pytań w obszarze wykorzystania modelu subskrypcyjnego w e-commerce. Odpowiedzi pochodzą od gości poprzednich odcinków podcastu – CEO i founderów firm, które odniosły sukces w tym zakresie.

Usłyszycie wypowiedzi sześciu liderów: Piotr Wawrysiuk – PsiBufet, Marek Gut – Your KAYA, Wojciech Wrzaskała – Fitatu, Paweł Wróbel – Nice to Fit You, Michał Wrzosek – Centrum Respo oraz Marzena Jaworska – PortalYogi.

W odcinku między innymi:

🔸Rola cen i rabatów w modelu subskrypcyjnym.

🔸Subskrypcja vs zachowania konsumenckie na polskim rynku.

🔸Czy rodzaj produktu i modelu biznesowego ma znaczenie?

🔸Wyzwania i szanse związane z wdrażaniem subskrypcji.

🔸Kluczowe metryki – jak sukcesywnie badać rozwój modelu subskrypcyjnego.

🔸Redukcja churnu: jak utrzymać klienta subskrypcyjnego?