W tym odcinku rozmawiam z Hubertem Góreckim, założycielem drogerii internetowej Cocolita.pl, która jest jednym z kluczowych graczy na polskim rynku e-commerce w branży beauty. Każdego miesiąca sklep odwiedza ponad milion użytkowniczek, a roczne przychody przekraczają 120 milionów złotych.
Hubert opowiada o swojej drodze od sprzedaży sprowadzanych z Hongkongu sztucznych rzęs na Allegro do zbudowania biznesu, który w 2021 roku przyciągnął inwestora strategicznego – wydawniczy koncern Burda Media, który przejął 60% udziałów w spółce.
W odcinku między innymi:
🔸 Jakie są kluczowe różnice między e-commerce marki własnej, a multibrand
🔸 Budowanie przewagi konkurencyjnej w multibrandowym e-commerce bez wielkich budżetów marketingowych
🔸 Rola wyłączności na marki i produkty w wyróżnianiu się na tle dużych sieci drogerii
🔸 Ewolucja biznesu w czasie pandemii
🔸 Kulisy częściowego exitu i współpracy z dużym międzynarodowym inwestorem
Poznaj realne doświadczenia z budowania i skalowania multibrandowego e-commerce w konkurencyjnej branży beauty, w której dominują omnichannelowe giganty jak Rossmann czy Hebe.


