Od DVD do 15 000 subskrybentów – ewolucja produktu cyfrowego PortalYogi

Kategorie: B2C, Subskrypcja
25 marca 2025
84 min

W tym odcinku rozmawiam z Marzeną Jaworską, wspólniczką i prezeską Portal Yogi – największego internetowego studia jogi, medytacji i pilatesu w Polsce, działającego w modelu subskrypcyjnym.

Portal Yogi to przykład ewolucji biznesu cyfrowego – od kursu na DVD  po kompleksową platformę z 800 różnymi zajęciami. To także studium przypadku budowania stabilnego biznesu subskrypcyjnego bez zewnętrznego finansowania, w którym kluczowym elementem jest nie tyle technologia, co jakość contentu i zaangażowana społeczność.

W odcinku między innymi: 

🔸 Jak ewoluował model biznesowy PortalYogi – od jednego kursu na DVD do platformy z 15 000 użytkowników 

🔸 Dlaczego content i społeczność są ważniejsze od technologii w produktach cyfrowych 

🔸 Błędy cenowe, które destabilizują biznes subskrypcyjny i jak ich unikać 

🔸 Prosty sposób na zmniejszenie churnu o 20-25% 

🔸 Strategie pozyskiwania użytkowników – od płatnych reklam po program afiliacyjny i ambasadorski 

🔸 Jak budować model subskrypcyjny w kraju, gdzie klienci preferują inne formy płatności niż karta