Od prostych ubrań do milionów w e-commerce – jak MyBasic podbił serca

Kategorie: B2C, Direct-to-Consumer
1 lipca 2025
70 min

Gościnią odcinka jest Justyna Tylak-Nowis – założycielka i CEO marki MyBasic, która od 2017 roku tworzy prostą, transparentną i jakościową modę dziecięcą i rodzinną w modelu Direct to Consumer. Rozmawiamy o tym, jak budować lojalność, skalować firmę bez showroomów i tworzyć markę, która naprawdę odpowiada na codzienne potrzeby klientów.

W odcinku między innymi:

 🔸Dlaczego MyBasic nie ma sezonowych kolekcji i jak to wpływa na rentowność?

 🔸Co decyduje o sukcesie w konkurencyjnym rynku mody dziecięcej?

 🔸Jaką rolę odgrywają kolory i prostota w budowie love brandu?

🔸 Ubrania dla kogo trudniej zaprojektować – dzieci czy dorosłych?

 🔸Kiedy zewnętrzna logistyka i partnerzy są lepsi niż działania „własnoręczne”?

Zobacz, jak wygląda e-commerce w modzie z perspektywy marki, która cieszy się ogromnym zaufaniem klientów.