Sztuka personalizacji w e-commerce i budowa relacji z 34 000 klientów

Kategorie: B2C
22 kwietnia 2025
84 min

W tym odcinku rozmawiam z Michałem Wrzoskiem, dietetykiem klinicznym, autorem publikacji naukowych i współzałożycielem Centrum Respo – szybko rosnącego biznesu e-commerce łączącego aplikację mobilną z usługą dopasowania diety i planu treningowego.

Centrum Respo to unikalny model biznesowy, w którym technologia wspiera pracę ponad 100 ekspertów, tworząc spersonalizowane plany dla 34 tysięcy klientów. Biznes notuje 50% wzrostu rok do roku i osiąga przychody na poziomie kilkudziesięciu milionów złotych rocznie.

W odcinku między innymi: 

🔸 Jak ewoluował model biznesowy – od jednoosobowej działalności do firmy z ponad setką ekspertów 

🔸 Rola technologii w budowaniu przewagi konkurencyjnej i optymalizacji procesów 

🔸 Dlaczego skupienie na jednym produkcie było kluczowe dla sukcesu 

🔸 Jak budować zespół ekspertów i utrzymać jakość usługi przy dużej skali 

🔸 Podejście do pricingu i jak podnieść wartość zamówienia o 25% 

🔸 Rola konsekwencji w działaniach marketingowych i budowaniu marki 

Poznasz kulisy budowania hybrydowego modelu usługowo-cyfrowego i tego, jak przekuć pasję do zdrowego stylu życia w biznes wart kilkadziesiąt milionów złotych.